Розклад на сьогодні
Тема тижня :Весняні свята . Великдень.
Тема дня :Як святкують прихід весни?
1. ЯДС " Як святкують прихід весни ?
2. Математика "
3. Українська мова " Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст
4.Фзична культура "
Оголосіть тему тижня.
• Запишіть на аркуші словосполучення «Квітуча весна». Попросіть дітину назвати
звуки і кількість складів у кожному слові. Ознайомте із правописом букви
«У». Запропонуйте її написати в повітрі, пальчиком на піску або манній крупі (у
коробці з-під цукерок) та на аркуші.

РОЗПОВІДЬ З ЕЛЕМЕНТАМИ БЕСІДИ ПРО ТРАДИЦІЇ ЗУСТРІЧАТИ ВЕСНУ
Настав березень – перший місяць весни. А колись його вважали ще й першим місяцем
року. У давнину саме з березня починався новий рік у стародавніх народів. День
весняного рівнодення майже всюди сприймається як початок астрономічної весни. У
2018 році його відзначають 20 березня. Рівнодення означає рівний поділ часу ночі і
дня. Цей день слугує відліком для важливих свят у різних народів (Песах,
Великодень, Навруз).В Україні 21 березня кримські татари святкують Новий рік, Навруз. Це слово в перекладі означає “новий день”. За традицією, до початку Навруза протягом тижня
проводжають старий рік – ремонтують будинок, викидають старі та непотрібні
речі. Кримськотатарські дівчата за два дні до Навруза збираються в одному з
будинків і проводять приготування для ворожіння у новорічну ніч. У день Навруза
люди відвідують цвинтарі та впорядковують могили і територію навколо них,
читають поминальні молитви, у яких просять у Бога і душ покійних гарного
врожаю.
Напередодні свята жінки варять яйця, готують білу халву, печуть кобете (пиріг із
м’ясом), готують суп з курки. Діти ходять по будинках і співають пісні про
Навруз. Вони всі одягнені у святковий одяг переважно зеленого кольору. До
волосся дівчат прикріплені проліски. Навруз у кримських татар вважається
початком польових робіт. Чоловіки виходять у поле і найшанованіший старець,
прочитавши молитву, проводить першу борозну і кидає в землю першу жменю
насіння майбутнього врожаю.
Запитайте, що цікавого діти дізналися про святкування весняних свят. Що
подібного, а що відмінного у святкуванні Великодня і Навруза? Підсумуйте, що
весняні свята відображають давню історію народів і тому важливо шанувати
традиції, пов’язані зі святкуванням цих свят, поважати культури різних народів.
• Запитайте у дітей, які прикмети у весни? Розкажіть про символи весни.
Ознайомлення із закличками
• Запропонуйте дітині розбудити весну закличками, пояснивши, що українці
вірили, що веснянки, гаївки, заклички пришвидшують прихід весни:
Вийди, вийди, сонечко
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко!
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Тут вони граються,
Тебе дожидаються!
Пташок викликаю
Із теплого краю.
Летіть, соловейки,
На нашу земельку,
Спішіть, ластівоньки,
Пасти корівоньки!
Гуси, гуси!
Нате вам соломку на гніздечко
І на здоров’ячко, а нам на тепло!
Лелеко, лелеко!
Колом, колом над нашим двором.
Не лети далечко, а звий гніздечко
На клуні чи хаті, щоб були ми багаті!
Іди, іди, дощику,
Зварю тобі борщику,
В зеленому горщику,
Поставлю на вербі,
Щоб випили горобці.
Я яєчком забілю,
А яєчко прісне,
А сонечко блисне.
Прочитай слова. Обведи «весняні» слова червоним олівцем, а «зимові» – синім.
Які слова зайві? Чому? Склади і запиши речення з будь-яким словом на вибір.
Прочитай текст!
Орієнтовні запитання за змістом тексту:
- Чому місяця почали суперечку між собою?
- Якими словами кожен місяць хвалив себе?
- Як сонечко помирило весняні місяці?
- А на твою думку, який місяць найважливіший?
Створення листівки «Привіт, Весно!»
Для створення листівки знадобляться матеріали: альбомні листки; папір для
скрапбукінгу, лінійка, ножиці, клей, простий олівець.
Чекаю фото з вашими чарівними роботами і зробимо весняну виставку!)
2.Математика
Тема :Усна та письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20.
Домашнє завдання
Усно № 2,3
Тема тижня :Весняні свята . Великдень.
Тема дня :Як святкують прихід весни?
1. ЯДС " Як святкують прихід весни ?
2. Математика "
3. Українська мова " Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст
4.Фзична культура "
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
1. Я Досліджую світ
Привітайтеся з дитиною словами вірша Наталі Хаммоуда:
В небі сонечко зійшло,
Всім нам звістку принесло:
В нас сьогодні світлий день.
Дзень-дзелень,
Дзень-дзелень,
В нас сьогодні світлий день!
А за сонечком хмаринка,
Наче пухова перинка:
Дзень-дзелень,
Дзень-дзелень,
В нас сьогодні теплий день!
Вмить пронісся вітерець
Через поле навпростець:
Дзень-дзелень,
Дзень-дзелень,
В нас сьогодні добрий день!
Оголосіть тему тижня.
• Запишіть на аркуші словосполучення «Квітуча весна». Попросіть дітину назвати
звуки і кількість складів у кожному слові. Ознайомте із правописом букви
«У». Запропонуйте її написати в повітрі, пальчиком на піску або манній крупі (у
коробці з-під цукерок) та на аркуші.

РОЗПОВІДЬ З ЕЛЕМЕНТАМИ БЕСІДИ ПРО ТРАДИЦІЇ ЗУСТРІЧАТИ ВЕСНУ
Настав березень – перший місяць весни. А колись його вважали ще й першим місяцем
року. У давнину саме з березня починався новий рік у стародавніх народів. День
весняного рівнодення майже всюди сприймається як початок астрономічної весни. У
2018 році його відзначають 20 березня. Рівнодення означає рівний поділ часу ночі і
дня. Цей день слугує відліком для важливих свят у різних народів (Песах,
Великодень, Навруз).В Україні 21 березня кримські татари святкують Новий рік, Навруз. Це слово в перекладі означає “новий день”. За традицією, до початку Навруза протягом тижня
проводжають старий рік – ремонтують будинок, викидають старі та непотрібні
речі. Кримськотатарські дівчата за два дні до Навруза збираються в одному з
будинків і проводять приготування для ворожіння у новорічну ніч. У день Навруза
люди відвідують цвинтарі та впорядковують могили і територію навколо них,
читають поминальні молитви, у яких просять у Бога і душ покійних гарного
врожаю.
Напередодні свята жінки варять яйця, готують білу халву, печуть кобете (пиріг із
м’ясом), готують суп з курки. Діти ходять по будинках і співають пісні про
Навруз. Вони всі одягнені у святковий одяг переважно зеленого кольору. До
волосся дівчат прикріплені проліски. Навруз у кримських татар вважається
початком польових робіт. Чоловіки виходять у поле і найшанованіший старець,
прочитавши молитву, проводить першу борозну і кидає в землю першу жменю
насіння майбутнього врожаю.
Запитайте, що цікавого діти дізналися про святкування весняних свят. Що
подібного, а що відмінного у святкуванні Великодня і Навруза? Підсумуйте, що
весняні свята відображають давню історію народів і тому важливо шанувати
традиції, пов’язані зі святкуванням цих свят, поважати культури різних народів.
• Запитайте у дітей, які прикмети у весни? Розкажіть про символи весни.
Ознайомлення із закличками
• Запропонуйте дітині розбудити весну закличками, пояснивши, що українці
вірили, що веснянки, гаївки, заклички пришвидшують прихід весни:
Вийди, вийди, сонечко
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко!
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Тут вони граються,
Тебе дожидаються!
Пташок викликаю
Із теплого краю.
Летіть, соловейки,
На нашу земельку,
Спішіть, ластівоньки,
Пасти корівоньки!
Гуси, гуси!
Нате вам соломку на гніздечко
І на здоров’ячко, а нам на тепло!
Лелеко, лелеко!
Колом, колом над нашим двором.
Не лети далечко, а звий гніздечко
На клуні чи хаті, щоб були ми багаті!
Іди, іди, дощику,
Зварю тобі борщику,
В зеленому горщику,
Поставлю на вербі,
Щоб випили горобці.
Я яєчком забілю,
А яєчко прісне,
А сонечко блисне.
Прочитай слова. Обведи «весняні» слова червоним олівцем, а «зимові» – синім.
Які слова зайві? Чому? Склади і запиши речення з будь-яким словом на вибір.
Прочитай текст!
Орієнтовні запитання за змістом тексту:
- Чому місяця почали суперечку між собою?
- Якими словами кожен місяць хвалив себе?
- Як сонечко помирило весняні місяці?
- А на твою думку, який місяць найважливіший?
Створення листівки «Привіт, Весно!»
Для створення листівки знадобляться матеріали: альбомні листки; папір для
скрапбукінгу, лінійка, ножиці, клей, простий олівець.
Чекаю фото з вашими чарівними роботами і зробимо весняну виставку!)
2.Математика
Тема :Усна та письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20.
Відгадайте загадку і скажіть, хто перший до нас завітав на урок?
Пухнастий клубочок
Виліз на дубочок,
Жолуді зриває
І в дупло ховає.(Білка.)
Виліз на дубочок,
Жолуді зриває
І в дупло ховає.(Білка.)
Так, білочка. Вона підготувала для вас багато цікавих завдань:
·
Усна лічба від 10 до 20 хором,
від 20 до 11 ланцюжком.
-Назвіть сусідів числа 15?
-Назвіть число попереднє до
числа 18?
-Назвіть число наступне до
числа 15?
- Яке число утвориться, якщо
12 збільшити на 1? Зменшити на 1?
-14 зменшити на 1?
-16 збільшити на 1?
·
«Гра «Закінчи речення…»
« 11 - це 10 і … »
« 14 – це 10 і … »
« 16 - це 10 і … »
« 20 - це 10 і …
·
Гра «Вилучи зайве число»
-Укожному ряді вилучити «зайве»
число:
12, 13,18, 9,16.
8 , 6 ,5, 10, 4 ,9.
2. Цікаві віршовані
задачі.
Двоє курчаток стоять.
Двоє в шкарлупках сидять.
Шість під крилом у мами-квочки.
Поміркуйте дітки трошки,
І скажіть ви нам відразу,
Скільки всіх курчаток разом?( 10)
Сім горішків у дуплі,
Ще десяток — на землі.
Допоможем білці трішки,
Порахуємо горішки.( 17)
У Надійки вісім слив,
В Ірочки — десяток.
Порахуйте, скільки слив
У обох дівчаток. ( 18)
1.Каліграфічна хвилинка( В зошиті записуємо число, класна робота ДОТРИМУЮЧИСЬ НОРМ!)
-А хто ж із звірят ще завітав
до нас на урок?
Прийшла кума із довгим віником
На бесіду із нашим півником,
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.(Лисиця)
Вам потрібно вставити пропущені числа.
11, 12, …, …, 15, …, 17, …, 19.
- Яке наступне число після 19? (20)
- Що потрібно зробити, щоб отримати число 20?
- Діти давайте каліграфічно запишемо ці числа в зошит.
- Обміняйтеся зошитом з сусідом по парті. «Одягніть корону», тобто намалюйте
простим олівчиком корону над тією цифрою, яка написана найкраще.
«Кругові приклади».(ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ .Кругові приклади , це коли розв'язок першого єпочатком наступного!)
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...(Їжачок.)
5+10=
|
10+1=
|
15-1=
|
11-10=
|
1+4=
|
14-4=
|
Складання і розв`язування задач.
Робота з підручником. на с. 163-166
- Наступний гість
запрошує вас попрацювати з задачами . Що ж це тварина?
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...(Їжачок.)
Домашнє завдання
Усно № 2,3
Списати текст у зошит!!!








Комментариев нет:
Отправить комментарий