среда, 22 апреля 2020 г.

22 квітня

Розклад на сьогодні 
Тема тижня:  Світ Рослин 
Тема дня : Що спільного між усіма рослинами
1. ЯДС "Що спільного між усіма рослинами"
2. Українська мова "Буквосполучення ДЗ"ї
3.Математика
4. Мистецтво
5.Мистецтво
    Гарного дня та успіхів у навчанні!!
1.Я досліджую світ

Усміхнися всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День тобі веселим буде!
Перегляд презентації про органи рослини та функції кожного з них
 Покажіть дітям відеопрезентацію та попросіть запам'ятати назви органів рослин
та їх функції.
Розгляньте  малюнок ,обговоріть з дітьми значення кожного органу для рослини.

Запитання кросворду:
1. Який орган закріплює рослину в ґрунті та забезпечує її розчинами
мінеральних речовин?
2. На якому органі є листки, плоди, квіти? (По ньому поживні речовини
рухаються до інших органів).
3. Які пластинки, що ними рослина дихає, розміщені на стеблі? (вони, як
правило, зеленого кольору).
4. Що утворюється з квітки?
5. Який орган дуже люблять бджоли?
Прочитати 

2.Українська мова

Доброго дня, мої розумникки!

1. Запам’ятай!

Буквосполучення ДЗ – це дві букви, але один звук,
тому його позначимо зеленим кольором. Розфарбуй буквосполучення.






1. Прочитай.
[ДЗ] – читай як один звук
да –дза          де - дзе
ду – дзу         ді - дзі
до – дзо        ди – дзи
[ДЗ] – читай як один звук
да –дза          де - дзе
ду – дзу         ді - дзі

до – дзо        ди – дзи









Подивіться відео!
2. Назви і підпиши предмети.
3. Встанови межі слів.
Дзюрчитьпідземнийструмок.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА!
4. Працюємо за підручником стор.56-57















ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
7. Робота в зошиті з друкованою основою стор.44
   
















Спиши, якщо маєш бажання!
Дзиґа весело крутилась,
славим день.
 Дзиґа в дзеркало дивилась.
Дякую за старанність!

3. Математика 
Налаштуємося на роботу.
Очі дивляться - та все бачать.
Вуха слухають – та все чують.
Голова –  думає.
Яким буде урок  – цікавим!
Які у мене діти? –  найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться.  
Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні ми будемо вчитися додавати до двоцифрового числа одноцифрове та віднімати від двоцифрового числа одноцифрове. Також будемо розв’язувати задачі. На уроці ми перевіримо й закріпимо набуті знання. Будемо логічно мислити, будемо уважними, кмітливими.
1.     «Мозковий штурм»
Ø Назвати сусідів  числа  11, 15, 17.
Ø Число, що передує 12, 16, 19.
Ø Число, що наступне 20, 19, 14.          
Ø Назвати число, в якому 1 дес.1 од.
Ø Назвати число, в якому 1 дес. 5 одиниць.
Ø Назвати число, яке стоїть перед 17.
Ø Назвати число, в якому 2 дес.
Математичний диктант



ІІІ. Опрацювання нового матеріалу. Коментоване письмо за зразком. 12+4 14+5 16-2 17-6 15+2 18+1 18-3 19-5 Фізкультхвилинка
Робота з підручником с.173 №1-2 усно, №3-5 письмово

Комментариев нет:

Отправить комментарий