Розклад на сьогодні
Тема тижня: Світ Рослин
Тема дня : Що спільного між усіма рослинами
1. ЯДС "Що спільного між усіма рослинами"
2. Українська мова "Буквосполучення ДЗ"ї
3.Математика
4. Мистецтво
5.Мистецтво
Гарного дня та успіхів у навчанні!!
1.Я досліджую світ
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День тобі веселим буде!
Перегляд презентації про органи рослини та функції кожного з них
Покажіть дітям відеопрезентацію та попросіть запам'ятати назви органів рослин
та їх функції.
Розгляньте малюнок ,обговоріть з дітьми значення кожного органу для рослини.
Запитання кросворду:
1. Який орган закріплює рослину в ґрунті та забезпечує її розчинами
мінеральних речовин?
2. На якому органі є листки, плоди, квіти? (По ньому поживні речовини
рухаються до інших органів).
3. Які пластинки, що ними рослина дихає, розміщені на стеблі? (вони, як
правило, зеленого кольору).
4. Що утворюється з квітки?
5. Який орган дуже люблять бджоли?
Прочитати
2.Українська мова
Доброго дня, мої розумникки!
1. Запам’ятай!
Буквосполучення ДЗ – це дві букви, але один звук,
тому його позначимо зеленим кольором. Розфарбуй буквосполучення.
тому його позначимо зеленим кольором. Розфарбуй буквосполучення.
1. Прочитай.
[ДЗ] – читай як один звук
да –дза де - дзе
ду – дзу ді - дзі
до – дзо ди – дзи
[ДЗ] – читай як один звук
да –дза де - дзе
ду – дзу ді - дзі
до – дзо ди – дзи
Подивіться відео!
2. Назви і підпиши предмети.
3. Встанови межі слів.
Дзюрчитьпідземнийструмок.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА!
4. Працюємо за підручником стор.56-57
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
7. Робота в зошиті з друкованою основою стор.44
Спиши, якщо маєш бажання!
Дзиґа весело крутилась,
славим день.
Дзиґа в дзеркало дивилась.
Дякую за старанність!
3. Математика
Налаштуємося
на роботу.
Очі дивляться - та все бачать.
Вуха слухають – та все чують.
Голова –
думає.
Яким буде урок – цікавим!
Які у мене діти? – найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться.
Повідомлення
теми та мети уроку.
-
Сьогодні ми будемо вчитися додавати до двоцифрового числа одноцифрове та
віднімати від двоцифрового числа одноцифрове. Також будемо розв’язувати задачі.
На уроці ми перевіримо й закріпимо набуті знання. Будемо логічно мислити,
будемо уважними, кмітливими.
1.
«Мозковий
штурм»
Ø Назвати сусідів числа 11, 15, 17.
Ø Число, що передує 12, 16, 19.
Ø Число, що наступне 20, 19, 14.
Ø Назвати
число, в якому 1 дес.1 од.
Ø Назвати
число, в якому 1 дес. 5 одиниць.
Ø Назвати
число, яке стоїть перед 17.
Ø Назвати
число, в якому 2 дес.
Математичний
диктант
Робота з підручником с.173 №1-2 усно, №3-5 письмово





Комментариев нет:
Отправить комментарий