вторник, 21 апреля 2020 г.

21 квітня

Розклад на сьогодні 
Тема тижня Світ рослин
Тема дня Чи є рослини живими?

1. ЯДС  " Чи єж рослини живими?"
2.Математика
3.Українська мова
4.Фіз-ра

Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Я досліджую світ 

Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
Розгляньте таблицю і поділіть на 2 групи :живі та не живі.
Запитайте у дітей, чи знають вони , як називається приодне явище , яке зображене на  виділеному малюнку (Гроза) Ознайомте з літерою "З" , запропонуйте скласти власне речення з цим словом.
Стіна слів ( РОзгляньте слова, порахуйте голосні/приголосні).
Рослини поділяються на: 


















  Рослини бувають:















Перегляньте відеоролик, запитайте що вразило дитину, що сподобалось?


І домашнє завдання буде практичним! Це може бути будь-яка інша зелень) Яку потім ви зможете використати у своїх стравах)

2. Математика
Тема : Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка .
1.Пригадай , як утворюються числа другого десятка -та виконай вправу


Відкрий зошит, запиши сьогоднішнє число( 21 квітня), класна робота ,відповідно до норм !
Скільки клітинок відступати?
І пропишіть каліграфічно рядок 21!
2.Робота з підручником С.168 № 1- 5 усно( В кого немає паличок- використовуємо олівці, іграшки, кришечки)
3. Новий матеріал с.169 №11, письмово № 12 Перегляд відео
Виконати математичний диктант за допомогою рахункових паличок(22 квітня о 15.00 доступ буде заблоковано)
Математичний диктант


3. Українська мова" Літера Зз"
- Спробуй передбачити завдання уроку.
- Ви помітили спільний звук у словах?
 Заєць зяблика зустрів:
— Зебру зжер! Зміюку з’їв!-
Зяблик зойкнув:— Значить, заєць —
Задавака і зухвалець!
Запам'ятай!
Буква З – приголосна, 
тому її позначимо синім кольором.
Розфарбуй друковану букву.

( Хто може-друковану, а ні- то в телефонному редакторі, або на аркуші папер)
2. Прочитай склади, 
прочитай слова.


3. Прочитай текст.
Зима. Діти на дворі. Оленка, Даринка і Вадим зліпили разом сніговика. Всім весело! Вони раді зимі. Оленка, Даринка і Вадим – друзі.
4. Відгадай загадку.
З нетерпінням зиму ждуть,
Лід малюють – іскри йдуть!
Гострі та стрімки воні....
                               (ковзани)
5. Відпочинь та  пройди «зимовим лабіринтом».
 Допоможи Сніговичку перейти на іншу сторону.



Фізкультхвилинка !!
6.  Прочитай

7. Вивчи скоромовку.
Під березою в грозу
Заховав Захар козу.


8. ЗАПАМ’ЯТАЙ! 
Слова – омоніми звучать і пишуться однаково, але мають різні значення.  Постав наголос у цих словах.
 Склади і запиши речення. (У звичайному зошиті!)
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
 Робота в зошиті з друкованою основою стор.39

Пограємось??



4 фізкультура!! Влаштуємо танці з зірками) Вдома)
Ну що, гарного настрою! Чекаю ваших фото, а також- хто бажає,відео звіт з уроку фізкультури)) Гарного дня, мої НУШенята!!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий