Розклад на сьогодні
Тема тижня Світ рослин
Тема дня Чи є рослини живими?1. ЯДС " Чи єж рослини живими?"
2.Математика
3.Українська мова
4.Фіз-ра
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Я досліджую світ
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
Розгляньте таблицю і поділіть на 2 групи :живі та не живі.
Запитайте у дітей, чи знають вони , як називається приодне явище , яке зображене на виділеному малюнку (Гроза) Ознайомте з літерою "З" , запропонуйте скласти власне речення з цим словом.
Стіна слів ( РОзгляньте слова, порахуйте голосні/приголосні).
Рослини поділяються на:
Рослини бувають:
Перегляньте відеоролик, запитайте що вразило дитину, що сподобалось?

І домашнє завдання буде практичним! Це може бути будь-яка інша зелень) Яку потім ви зможете використати у своїх стравах)
2. Математика
Тема : Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка .
1.Пригадай , як утворюються числа другого десятка -та виконай вправу
Відкрий зошит, запиши сьогоднішнє число( 21 квітня), класна робота ,відповідно до норм !

І пропишіть каліграфічно рядок 21!
2.Робота з підручником С.168 № 1- 5 усно( В кого немає паличок- використовуємо олівці, іграшки, кришечки)
Математичний диктант
3. Українська мова" Літера Зз"
- Спробуй передбачити завдання уроку.
- Ви помітили спільний звук у словах?
Заєць зяблика зустрів:
— Зебру зжер! Зміюку з’їв!-
Зяблик зойкнув:— Значить, заєць —
— Зебру зжер! Зміюку з’їв!-
Зяблик зойкнув:— Значить, заєць —
Задавака і зухвалець!
Запам'ятай!
Буква З – приголосна,
тому її позначимо синім кольором.
Розфарбуй друковану букву.
( Хто може-друковану, а ні- то в телефонному редакторі, або на аркуші папер)
2. Прочитай склади,
прочитай слова.
3. Прочитай текст.
Зима. Діти на дворі. Оленка, Даринка і Вадим зліпили разом сніговика. Всім весело! Вони раді зимі. Оленка, Даринка і Вадим – друзі.
4. Відгадай загадку.
З нетерпінням зиму ждуть,
Лід малюють – іскри йдуть!
Гострі та стрімки воні....
(ковзани)
5. Відпочинь та пройди «зимовим лабіринтом».
Допоможи Сніговичку перейти на іншу сторону.
6. Прочитай
7. Вивчи скоромовку.
Під березою в грозу
Заховав Захар козу.
Заховав Захар козу.
8. ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Слова – омоніми звучать і пишуться однаково, але мають різні значення. Постав наголос у цих словах.
Склади і запиши речення. (У звичайному зошиті!)
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.
Робота в зошиті з друкованою основою стор.39

Пограємось??
Ну що, гарного настрою! Чекаю ваших фото, а також- хто бажає,відео звіт з уроку фізкультури)) Гарного дня, мої НУШенята!!)




Комментариев нет:
Отправить комментарий