Розклад та теми на сьогодні:
Тема тижня :Навіщо їсти
Тема дня: Як визначити корисну і шкідливу їжу
1. Я досліджую світ "Як визначити корисну і шкідливу їжу"
2. Українська мова "Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка".
3.Математика " Додавання і віднімання розрядних чисел-десятків.
4.Образотворче мистецтво "Птахи весною"
5. Музичне мистецтво "Птахи весною" Веснянки. Звуки музичні, природні (повторення).
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
1. Я досліджую світ
Відгадування загадок:
Холодильник похвалився,
що на дім перетворився,
де смачна і свіжа
проживає … (Їжа)
Морква, біб і цибулина,
бурячок і капустина,
ще й картопля — шусть у горщик.
Ну й смачний ми зварим … (Борщик)
Довго з тіста їх ліпили,
У окропі поварили.
Потім дружно ласували,
Ще й сметанки додавали.
(Вареники)
Солодкий, як мед,
білий, як сніг.
У пошані у всіх;
До рота попав,
Там і пропав.
(Цукор)
Мене не їдять,
і без мене не їдять.
(Сіль)
І поживне, і смачне,
Біле, пінне, запашне.
Залюбки малята п’ють,
Здоровенькими ростуть.
(Молоко)
Мене п’ють,
мене ллють,
усім потрібна я
. Хто я така?
(Вода)
Слухання вірша Віри Правоторової «Смачні кольори»:
З’їхались в казковий дім
Друзі в одязі такім:
В помаранчевім, салатнім,
У сливовім, шоколаднім,
В абрикосовім, молочнім,
І, якщо вже бути точним,
Був ще друг у малиновім,
Він шарівсь на кожнім слові.
Відгадай, хто друзі ці?
Кольорові олівці!
Назви їхніх кольорів
Той придумав, хто хотів
Помаранчів, слив, салату,
Молока і шоколаду,
Абрикосів і малинки.
Покотилась в мене слинка,
Бо вони такі смачні,
Що смакують і мені!
Проведіть бесіду за віршем.
Орієнтовні запитання:
- Чи запам’ятали ви кольори, про які йшлося у вірші? Спробуйте їх назвати.
- Чим ці назви особливі?
- Які ще смачні кольори ви знаєте (можете придумати)?
Покажіть учням зразки названих кольорів у вигляді палітри.
Запропонуйте учням створити з кольорового паперу (пластиліну) фруктову (овочеву) веселку, пригадуючи кольори улюблених фруктів (овочів) і записати їхню назву.
Пояснити, чим корисні саме ці фрукти. Червоний – Оранжевий – Жовтий – Зелений – Блакитний – (чи вдасться?) Синій – Фіолетовий –
VІ. Експеримент із «солодкою» водичкою.
У чому її шкода?
Повідомте учням, що, відповідно до написів на етикетці, літрова пляшка солодкої газованої води містить велику кількість хімічних барвників та приблизно третину пляшки (!) цукру чи цукрового замінника.
До півлітрової пляшки налийте 400 гр. теплої води, додайте оранжевої фарби, лимонної кислоти на кінчику ножа або аскорбінки, трошки штучного лимонного ароматизатора та 150 гр. цукру. Скажіть, що приблизно так роблять солодку воду. Запропонуйте учням підійти, понюхати цю воду, подивитися на світло, якого вона кольору. Запитайте учнів, чи готові вони випити таку «водичку»? Поясніть, що приблизно так роблять солодку газовану воду, тільки замість цукру додають приблизно третину солодкого цукрового замінника (що шкідливіший за цукор), а барвники додають харчові. Попросіть учнів зробити висновки про таке питво і запропонуйте альтернативу: склянку чистої прозорої несолодкої води, корисної для росту дитини.
Перегляд мультфільму про корисну їжу
Тема тижня :Навіщо їсти
Тема дня: Як визначити корисну і шкідливу їжу
1. Я досліджую світ "Як визначити корисну і шкідливу їжу"
2. Українська мова "Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка".
3.Математика " Додавання і віднімання розрядних чисел-десятків.
4.Образотворче мистецтво "Птахи весною"
5. Музичне мистецтво "Птахи весною" Веснянки. Звуки музичні, природні (повторення).
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
1. Я досліджую світ
Відгадування загадок:
Холодильник похвалився,
що на дім перетворився,
де смачна і свіжа
проживає … (Їжа)
Морква, біб і цибулина,
бурячок і капустина,
ще й картопля — шусть у горщик.
Ну й смачний ми зварим … (Борщик)
Довго з тіста їх ліпили,
У окропі поварили.
Потім дружно ласували,
Ще й сметанки додавали.
(Вареники)
Солодкий, як мед,
білий, як сніг.
У пошані у всіх;
До рота попав,
Там і пропав.
(Цукор)
Мене не їдять,
і без мене не їдять.
(Сіль)
І поживне, і смачне,
Біле, пінне, запашне.
Залюбки малята п’ють,
Здоровенькими ростуть.
(Молоко)
Мене п’ють,
мене ллють,
усім потрібна я
. Хто я така?
(Вода)
Слухання вірша Віри Правоторової «Смачні кольори»:
З’їхались в казковий дім
Друзі в одязі такім:
В помаранчевім, салатнім,
У сливовім, шоколаднім,
В абрикосовім, молочнім,
І, якщо вже бути точним,
Був ще друг у малиновім,
Він шарівсь на кожнім слові.
Відгадай, хто друзі ці?
Кольорові олівці!
Назви їхніх кольорів
Той придумав, хто хотів
Помаранчів, слив, салату,
Молока і шоколаду,
Абрикосів і малинки.
Покотилась в мене слинка,
Бо вони такі смачні,
Що смакують і мені!
Проведіть бесіду за віршем.
Орієнтовні запитання:
- Чи запам’ятали ви кольори, про які йшлося у вірші? Спробуйте їх назвати.
- Чим ці назви особливі?
- Які ще смачні кольори ви знаєте (можете придумати)?
Покажіть учням зразки названих кольорів у вигляді палітри.
Запропонуйте учням створити з кольорового паперу (пластиліну) фруктову (овочеву) веселку, пригадуючи кольори улюблених фруктів (овочів) і записати їхню назву.
Пояснити, чим корисні саме ці фрукти. Червоний – Оранжевий – Жовтий – Зелений – Блакитний – (чи вдасться?) Синій – Фіолетовий –
VІ. Експеримент із «солодкою» водичкою.
У чому її шкода?
Повідомте учням, що, відповідно до написів на етикетці, літрова пляшка солодкої газованої води містить велику кількість хімічних барвників та приблизно третину пляшки (!) цукру чи цукрового замінника.
До півлітрової пляшки налийте 400 гр. теплої води, додайте оранжевої фарби, лимонної кислоти на кінчику ножа або аскорбінки, трошки штучного лимонного ароматизатора та 150 гр. цукру. Скажіть, що приблизно так роблять солодку воду. Запропонуйте учням підійти, понюхати цю воду, подивитися на світло, якого вона кольору. Запитайте учнів, чи готові вони випити таку «водичку»? Поясніть, що приблизно так роблять солодку газовану воду, тільки замість цукру додають приблизно третину солодкого цукрового замінника (що шкідливіший за цукор), а барвники додають харчові. Попросіть учнів зробити висновки про таке питво і запропонуйте альтернативу: склянку чистої прозорої несолодкої води, корисної для росту дитини.
Перегляд мультфільму про корисну їжу
Обговорення життєвих ситуацій
На обід Оля їсть борщ із сметаною, салат із свіжої капусти, гречану кашу з котлетою, хліб, компот.
На обід Світланка їсть смажену картоплю з кетчупом, солоний огірок, хліб, два тістечка, газований напій.
- Хто з дівчаток харчується правильно?
- Що ви порадите Світланці?
Українська мова

Поясніть що зображено на малюнку, як ви розумієте це слово, розгляньте звукобуквенний аналіз слова у підручнику на сторінці 50.
У зошиті з друкованою основою порівняйте прописну літеру і друковану.
Робота з віршем
Передбачаємо за малюнком зміст
тексту
• Що відбувається на малюнку?
Де це
відбувається?
Коли це відбувається?
• Що вас дивує?
• Як ви це зрозуміли?
Що на думці у
дівчинці?
Прочитайте вірш далі або надайте цю
можливість дитині. • Перед читанням зверніть увагу дітини,
що після прослуховування вони мають
назвати що робила Маня дуже довго
ПРочитайте вірш.
Справдилось наше передбачення?
• Що робила Маня дуже довго?
Чим вона
ще займалася на уроках?
• Чи були ви в такому настрої як Маня?
Про що ви мріяли?
Читання вірша у парі по черзі і
співвідношення з малюнком
Інструкція:
1. Читайте вірш по два рядочки парою
та роздивляйтеся малюнок
2. Шукайте у картинках
підтвердження того, що було у
тексті
3. Знайдіть що є на малюнку , а у
тексті про це не було
Аналіз прочитаного
• Чому на малюнку зображена ґава ?
• Чи знайомий вам вираз ловити ґав?
Коли так кажуть?
• Хто головний герой вірша? Чому ви так
вирішили?
• Яка головна думка вірша? Що нам хотів
повідомити автор Г. Фалькович?
• Роздивіться розклад уроків.
Прочитайте
їх назви.
Які схожі уроки є у твоєму
розкладі?
Яких уроків не має твій
розклад?
• Чи хотіли б ви мати такий урок?
• А які уроки ви б додали до розкладу?
Математика " Додавання і віднімання розрядних чисел-десятків."
Малювання

Музика

Комментариев нет:
Отправить комментарий