Розклад та теми занять на сьогодні
Тема тижня "Навіщо їсти"
Тема дня "Навіщо ми їмо"
1.Я досліджую світ "Навіщо ми їмо"
2.Англійська мова
3. Математика "Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків"
4. Українська мова "Повторення літери В. Читання складів та слів з літерою"
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Я досліджую світ
Розпочніть заняття з вірша Петра Бихова, який підкаже учням, про що
йтиме мова цього тижня:
Не вгадала
– Ой ти, Петре-вередій,
Чом замурзаний такий?
По твоєму бачу личку:
Ти учора їв порічку,
А сьогодні з’їв яєчню, полуниці і черешню.
– Помилилась, люба Алло!
І що їв я – не вгадала:
Я в суботу їв яєчню,
У неділю їв черешню,
А сьогодні рано-зранку –
Полуниці і сметанку!
(П. Бихов)
Запитайте дитину про таке:
- Чому цей віршик викликає усмішку?
- Як довідалася Алла, що їв Петрик?
- А що на сніданок їли ви?
2. Обмін інформацією
Попросіть дітей висловитися про власні сніданки:
- Що ти їв (їла) сьогодні на сніданок?
Стіна слів
( Читаєте слово, дитина повторює за вами, розглядаєте зображення, виділяєте голосні та приголосні, рахуєте їх, ділите на склади)






Складання ментальної карти «Навіщо мені їжа»
Пригадайте учням, що на ранковій зустрічі ми згадували про свій сніданок.
Поміркуйте над запитанням: навіщо їжа? Висловіть свої міркування.

Бесіда «Як їжа перетравлюється»
Харчування або споживання їжі – неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не
може жити. Їжа дає енергію, без якої не відбудеться жоден процес у нашому
організмі. Тобто, це своєрідне паливо для людського організму – як пальне для
машини. До складу їжі входять дуже поживні для нашого організму частинки. Вони
необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язів та інших органів. Та для того, щоб
принести користь, їжа повинна потрапити до нашого організму та перетравитися.

Вправа «Читання з передбаченням»
Запропонуйте дітям прочитати заголовок вірша Анатолія Бортняка «Нагодую
тварин». Запитайте дітей про таке:
Як ви думаєте, про що йтиметься у творі? Якими мають стати тварини, коли їх
нагодувати? (ситими)
Нагодую тварин
Доручила мені мати
рано-вранці на зорі
всіх тварин нагодувати,
що у нашому дворі.
Тим травиці, тому каші...
Пояснила, що і як.
Хай домашні друзі наші
наїдаються усмак.
Тільки вийде мама з дому,
засукаю рукави.
Наношу коту рудому
оберемками трави.
Зачекалася корова.
Тож мерщій із баняка
з побажанням: «Будь здорова!
я наллю їй молока.
Кину курям у повітці
костомаху ось таку.
Ну, а кроликам у клітці
буде каша до смаку.
Дам собаці три морквини.
Всиплю проса для свині.
Як гадаєте, тварини
будуть ситими, чи ні?
- Чи справдилось ваше передбачення? Чи наситились тварини? Чому ні?
Попросіть дитину поспілкуватися про те, які продукти
харчування придатні для сніданку / обіду / вечері.
Запропонуйте кожній визначити час харчування, про який хотілося б
поговорити (сніданок, обід або вечеря), а з комплекту малюнків обрати ті, які
найбільше відповідають сніданкові, обіду чи вечері.
Важливо, щоб дитина аргументувала свої думки спочатку у групі, а потім на рівні
всього класу.

Для перерви-мультик
Тема тижня "Навіщо їсти"
Тема дня "Навіщо ми їмо"
1.Я досліджую світ "Навіщо ми їмо"
2.Англійська мова
3. Математика "Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків"
4. Українська мова "Повторення літери В. Читання складів та слів з літерою"
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Я досліджую світ
Розпочніть заняття з вірша Петра Бихова, який підкаже учням, про що
йтиме мова цього тижня:
Не вгадала
– Ой ти, Петре-вередій,
Чом замурзаний такий?
По твоєму бачу личку:
Ти учора їв порічку,
А сьогодні з’їв яєчню, полуниці і черешню.
– Помилилась, люба Алло!
І що їв я – не вгадала:
Я в суботу їв яєчню,
У неділю їв черешню,
А сьогодні рано-зранку –
Полуниці і сметанку!
(П. Бихов)
Запитайте дитину про таке:
- Чому цей віршик викликає усмішку?
- Як довідалася Алла, що їв Петрик?
- А що на сніданок їли ви?
2. Обмін інформацією
Попросіть дітей висловитися про власні сніданки:
- Що ти їв (їла) сьогодні на сніданок?
Стіна слів
( Читаєте слово, дитина повторює за вами, розглядаєте зображення, виділяєте голосні та приголосні, рахуєте їх, ділите на склади)
Складання ментальної карти «Навіщо мені їжа»
Пригадайте учням, що на ранковій зустрічі ми згадували про свій сніданок.
Поміркуйте над запитанням: навіщо їжа? Висловіть свої міркування.

Бесіда «Як їжа перетравлюється»
Харчування або споживання їжі – неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не
може жити. Їжа дає енергію, без якої не відбудеться жоден процес у нашому
організмі. Тобто, це своєрідне паливо для людського організму – як пальне для
машини. До складу їжі входять дуже поживні для нашого організму частинки. Вони
необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язів та інших органів. Та для того, щоб
принести користь, їжа повинна потрапити до нашого організму та перетравитися.

Вправа «Читання з передбаченням»
Запропонуйте дітям прочитати заголовок вірша Анатолія Бортняка «Нагодую
тварин». Запитайте дітей про таке:
Як ви думаєте, про що йтиметься у творі? Якими мають стати тварини, коли їх
нагодувати? (ситими)
Нагодую тварин
Доручила мені мати
рано-вранці на зорі
всіх тварин нагодувати,
що у нашому дворі.
Тим травиці, тому каші...
Пояснила, що і як.
Хай домашні друзі наші
наїдаються усмак.
Тільки вийде мама з дому,
засукаю рукави.
Наношу коту рудому
оберемками трави.
Зачекалася корова.
Тож мерщій із баняка
з побажанням: «Будь здорова!
я наллю їй молока.
Кину курям у повітці
костомаху ось таку.
Ну, а кроликам у клітці
буде каша до смаку.
Дам собаці три морквини.
Всиплю проса для свині.
Як гадаєте, тварини
будуть ситими, чи ні?
- Чи справдилось ваше передбачення? Чи наситились тварини? Чому ні?
Попросіть дитину поспілкуватися про те, які продукти
харчування придатні для сніданку / обіду / вечері.
Запропонуйте кожній визначити час харчування, про який хотілося б
поговорити (сніданок, обід або вечеря), а з комплекту малюнків обрати ті, які
найбільше відповідають сніданкові, обіду чи вечері.
Важливо, щоб дитина аргументувала свої думки спочатку у групі, а потім на рівні
всього класу.

Для перерви-мультик
2. Математика
1.Розминка
У підручнику ст 160 №1,2 усно, в зошиті друкованому - письмово 1 завдання! У зошиті в клітинку прописуємо число, домашня робота та записуємо число 30 , кресливо відрізки по 4см, та 19 см. 3.Українська мова
Чистомовки
Комментариев нет:
Отправить комментарий