Розклад та теми занять на сьогодні
1. Я досліджую світ "Як з'являється веселка?"
2. Українська мова " Буквосполучення ЬО. Читання слів з буквосполученням"
3.Українська мова "Написання буквосполучення. Написання слів з буквосполученням"
4. Фізична культура
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Українська мова (читання)
Казка про буквосполучення
1. Я досліджую світ "Як з'являється веселка?"
2. Українська мова " Буквосполучення ЬО. Читання слів з буквосполученням"
3.Українська мова "Написання буквосполучення. Написання слів з буквосполученням"
4. Фізична культура
Гарного дня та успіхів у навчанні!!!
Українська мова (читання)
Казка про буквосполучення

Українська мова (письмо)
В зошиті Большакова , Прістінська (жовтий) знаходимо сторіночку з буквосполученням і пишемо. У звичайному зошиті в косу лінію списуємо слова з підручника , а саме: польовий, кольори, у польоті, сльоза, синього, давнього.
Я досліджу світ
Прочитайте дітям вірш
Польові дзвіночки
Відкриває джміль фіранку,
Каже: “Доброго вам ранку!
Як вам, Бджілко, ночувалось?
Чи дощу не відчувалось?”
. Виглядає Бджілка з хатки:
“У дзвіночку добре спатки!
Цей дзвіночок ‒ як намет,
Тільки дощ ‒ як кулемет!”.
Л.Костенко
Подумайте, хто? або що? може дзижчати і дзвеніти? - Які звуки для вас найприємніші? - Після якого дощику може з’явитися веселка? (Нагадайте дітям, що веселка з’являється після дощику, і повітря в цей час сповнене свіжості, у ньому витає приємний аромат квітів тощо). Послухайте музику дощу Розповідь дітям Звідки береться веселка?
Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них, переломлюються і відбиваються різними кольорами. Що більші краплі води, то яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, − і веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Дослід «Створюємо веселку»
Що вам для цього знадобиться: − склянка води (приблизно на три чверті повна); − білий папір; − сонячний день. Порядок дій: 1. Наповніть склянку водою приблизно на три чверті й візьміть аркуш білого паперу. 2. Потім попросіть учнів піднести склянки до вікна. Можна також піти в інше місце, де теж є сонячне світло. 3. Далі нехай дитина утримує склянку води прямо над папером (обережно, щоб не розлити) й уважно спостерігає за тим, що відбуватиметься зі світлом. 4. Зверніть увагу дитини на те, як сонячне світло проходить через склянку води, заломлюється (згинається) та утворює різнобарвне зображення на аркуші паперу. Ну як? Вийшло? 5. А тепер запропонуйте дитині продовжити експеримент. Нехай вона спробує тримати склянку води на різних відстанях від паперу й під різними кутами до неї. Які вийшли результати? Ефект змінився? Що відбувається?
Практичні завдання

1. Приклади письмово записуємо в зошит і розв'язуємо! 2,3- усно!
Комментариев нет:
Отправить комментарий