Тема тижня "Моя родина"
Тема дня "Хто є в моїй сім'ї"
1. Я Досліджую світ
Прочитайте дитині вірш
Хто вас, діти, щиро любить,
хто вас ніжно так голубить,
хто кладе у постіль спати?
Хто ж вам казочку розкаже,
хто ж вам лялечку покаже,
як слабі ви цілі ночі,
не стуляє свої очі?
Хто ж вас, діти, взяв за руку,
вів у школу на науку?
Про кого цей вірш? Як треба ставитись до найрідніших людей?
Вправа «Портрет сім’ї»
Запропонуйте намалювати свою сім’ю, підписати усіх членів сім’ї (їхні імена).
Обговоріть у колі:
− Хто тут намальований?
− Де вони зображені?
− Їм весело чи нудно? Чому?
− Що вони роблять?
− Хто з намальованих людей здається найщасливішим? Чому?
Мовна вправа
Сьогодні у нас є гість ’ (апостроф)
– На що він схожий? (на кому). Називається він «апостроф» і «живе» він у словах, позначає роздільну вимову, стоїть після твердих приголосних, і літери Я, Ю, Є, Ї – після апострофа, ще й позначають по два звуки.
Прочитайте слова з апострофом:
Тема дня "Хто є в моїй сім'ї"
1. Я Досліджую світ
Прочитайте дитині вірш
Хто вас, діти, щиро любить,
хто вас ніжно так голубить,
хто кладе у постіль спати?
Хто ж вам казочку розкаже,
хто ж вам лялечку покаже,
як слабі ви цілі ночі,
не стуляє свої очі?
Хто ж вас, діти, взяв за руку,
вів у школу на науку?
Про кого цей вірш? Як треба ставитись до найрідніших людей?
Вправа «Портрет сім’ї»
Запропонуйте намалювати свою сім’ю, підписати усіх членів сім’ї (їхні імена).
Обговоріть у колі:
− Хто тут намальований?
− Де вони зображені?
− Їм весело чи нудно? Чому?
− Що вони роблять?
− Хто з намальованих людей здається найщасливішим? Чому?
Мовна вправа
Сьогодні у нас є гість ’ (апостроф)
– На що він схожий? (на кому). Називається він «апостроф» і «живе» він у словах, позначає роздільну вимову, стоїть після твердих приголосних, і літери Я, Ю, Є, Ї – після апострофа, ще й позначають по два звуки.
Прочитайте слова з апострофом:
сім’я, м’яч, в’юн, п’ю, в’ється, під’їзд, з’їхав, комп’ютер.
Утворіть нове слово з апострофом.
трава – трав’яний
кропива – ………….…….
солома – …………….…..
ластівка – ……………….
соловей – …………….….
У зошит з української мови списати тект, вставляючи пропущені слова.
Моя сім’я
Наша сім’я складається із ____________ осіб. Ім’я моєї мами – _____________.
Ім’я мого тата – ________________. Ім’я братика – ___________, а ім’я сестрички
____________. Наше прізвище – ________________________________. Разом ми –
(які?)__________________, ___________________, ________________.
VІІ. Сімейна математика
Запропонуйте дітям розв’язати задачу:
Коли я народився, моїй мамі було 23 роки, а татові 24 роки. Зараз мені 6 років.
Скільки років моїй мамі і батькові?
Допоможіть учням скласти діаграму днів народження у сім’ї.(накресліть відповідно до вашої сім'ї)
Запишіть, у який місяць святкують день народження члени сім’ї.
Домашнє завдання: Пофантазуйте і створіть родинне дерево!
Ідеї ( Посилання)
2.Українська мова
Домашнє завдання : Читання складів та слів з апострофом , а також письмо апострофа у друкованому (Жовтому ) зошиті!
3.Математика
4 частини зошитів можете забрати у школі!
Для цікавої перевірки знань пограємо трохи в Ігри. ( Натиснувши на "Ігри " ви перейдете на сайт із завданнями. Вам реєструватись не потрібно, так як є створений наш клас. Ви вводите логін і пароль ,і заходите у власний кабінет. Сьогодні виконуємо завдання з теми "Числа та лічба до 10" (№1 ) ,"Кількість до 20"( 1), "Круглі числа до 100" (1). Виконуючи завдання у вашому особистому кабінеті буде відсоток пройдених завдань!
Гарного дня та успіхів у навчанні!!


Комментариев нет:
Отправить комментарий